FAQ
VRAAG & ANTWOORD
-
Hoe moet ik mezelf registreren?
De mogelijkheid bestaat om uzelf op twee manieren te registreren en wel als “Terugkerende klant” of als “Gast” klant.
1. Op de Homepage, klikt u op het menu “inloggen/registreren” .U komt daarna bij het invul formulier terecht. Dit dient u geheel in te vullen en op te slaan. Vergeet uw gebruikersnaam en wachtwoord niet te bewaren. Het voordeel van registreren is dat u via de dashboard gegevens uw account geheel zelf kunt beheren.
2. Bij het afrekenen via de winkelwagen. Hier vult u ook weer uw N.A.W. gegevens. Onderaan de pagina winkelwagen kunt u weer de keuze maken -wel of niet -registeren.
- Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van verpakking en het bestelde artikel (posttarief brievenbuspakketje) per zending binnen Nederland en voor België vanaf € 9.00.
Voor grote zendingen (bv dozen, pallets) wordt tarief van de vervoersdienst doorberekend.
- Binnen hoeveel dagen wordt mijn zending thuis bezorgd?
De levertijd is standaard, voor 15.00 uur bestelt de volgende dag in huis. Bestelling die na 15.00 uur zijn gedaan worden pas de dag daarop verzonden. Uitzondering hierop zijn ,als het artikel niet meer op voorraad is en speciaal voor u besteld moet worden. Voor het laatste sturen wij u een tegen bericht van verwachte levertijd.
- Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk een bestelling online te annuleren als die eenmaal afgehandeld is.
Mocht u alsnog een betaalde bestelling willen annuleren, neem dan direct contact met ons op via onze retour formulier of stuur een e-mail naar info@look4goods.nl . Zodra wij uw e-mail binnen hebben zullen wij dat aan u bevestigen.
- Waar kan ik terecht met vragen en suggesties?
Op onze website kunt u via het contact formulier uw vragen en suggesties bekend maken of een e-mail sturen naar info@look4goods.nl Wij proberen u binnen 48 uur antwoord te geven op uw berichten
- Wat zijn de betaalmethodes op uw website?
1. Via IDEAL betalen. Via Mollie IDEAL betalen kunt u op een veilige manier u bestellingen afrekenen. Alle grote banken zijn hierop aangesloten en lopen via Mollie IDEAL betaal systeem. Mollie IDEAL staat garant voor veilige afhandeling van uw transactie en biedt hiervoor een secure verbinding aan.
2. Via Paypal account kunt u ook transactie verrichten en afhandelen. Creditcard is daarin een mogelijkheid.
3. Overschrijving via Bank kan ook, maar dan is de levering van uw bestelling afhankelijk van binnenkomst van uw overmaking aan ons. Zodra het bedrag op onze rekening staat zullen wij uw order in behandeling nemen. Ons bank is ABNAMRO, rekeningnummer NL03 ABNA 0519207750 te Leiden.
- Moet ik mijn product in originele verpakking terugsturen?
1.Ja, als je je product binnen zichttermijn (14dg) opstuurt. Op die manier kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
- Mag ik hygiëne en verzegelde producten retour sturen.
1. Mag wel ,mits de hygiëne zegel niet verbroken is ,dan kan het product helaas niet meer retour . Wij kunnen het product niet meer aan een ander verkopen.
Nog meer vragen?
Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice@look4goods.nl